IMG-20211023-WA0021
IMG-20211023-WA0019
IMG-20211023-WA0030

02-11-2021

Korzystając z przepięknej jesiennej aury uczniowie klasy 6a wybrali się do pobliskiego Parku Grabiszyńskiego na poznawanie fauny i flory w terenie oraz utrwalanie angielskiego nazewnictwa poszczególnych gatunków.

Podczas poprzedzających wyjście zajęć z biologii szóstoklasiści przyswajali słownictwo dotyczące nazw gatunków naszej strefy klimatycznej. Pod opieką Pani Olivii instalowali na telefonach anglojęzyczne aplikacje do identyfikacji roślin i ptaków.

Ze zdobytej wiedzy skorzystali praktycznie podczas lekcji CLIL (Content and Language Integrated Learning) w terenie pod opieką Pana Bart’a, nauczyciela native speakera, identyfikując po angielsku, przy pomocy aplikacji, poznane gatunki.

Piękny przykład, jak można włączyć dwujęzyczność w nauczanie przedmiotów przyrodniczych.  Polecamy, bo naszym uczniom bardzo się ten sposób pracy podoba!